Forside Billeder

 

 

 

Motionsgrene

_____________

 

Løbetræning

 

Cykling

 

Powerwalking

 

Skating

Skating

Jan Sørensen

40601382

jan@grevetrim.dk 

Skatertrænere:

 

Jan Sørensen

40601382

 

Rikke Cumberland

30326906

Udendørssæsonen starter april 2019 fra Greve Gymnasium  

 

Vi træner udendørs i sommersæsonen hver mandag kl. 18:30 fra Greve Gymnasium, samt hver søndag fra Vallensbæk Havn kl. 10:00

 

Vi træner også onsdage, tid og sted – dette kan ses på vores Facebook gruppe

 

 

Vi træner indendørs i vintersæsonen hver tirsdag kl. 20-22 i GreveIdrætsCenter hal 3 

Vinteren igennem tilbyder vi undervisning for voksne i alle aldre. Vi træner teknik, bremse, sving, behændighed og en masse andet. Så det er nu du skal komme, hvis du vil lære eller blive bedre på skøjter og have det sjovt samtidigt.

Sikkerhed! Alle skal som minimum køre med hjelm. Vi anbefaler herudover beskyttere til håndled, knæ og albuer for din egen sikkerhed. Har du bremser på dine skøjter, skal de tages af. Hjul og skøjter skal være rene og fri for grus og sten m.m.

Hvad skal jeg have med til træning.
Vand/drikkedunk og måske en energibar, kiks etc. En måtte og et par gummisko til offskate træningen”.

Sommeren igennem tilbyder vi undervisnings- og turaktiviteter for voksne i alle aldre, hvor du sammen med andre kan komme godt i gang med at rulle på inlineskøjter.

 

Vi starter med 30 min med teknik og bremse træning.

 

Kl. 19.00 laver vi hold og ruller en tur på ca. 1 time.

Vi lave nogle forskellige hold efter niveau, som regel 3 eller 4 forskellige

 

Hold A: 25 km med hastighed på 20-25 km/t

Hold B: 20 km med hastighed på 15-20 km/t

Hold C: 10-15 km men hastighed på 10-15 km/t

Hold D: Hvad der nu er passende

Efter turen er I velkommen med kage og andet hygge 🙂

 

Mandags-Rul fra Greve Gynmasium er for alle der lyster at få motion på hjul ( rulleskøjter ) i et socialt forum.

 

Træningen er for alle der løber på rulleskøjter, eller overvejer at skifte løbeskoene ud med hjul er velkommen.

 

Det er en fed, sjov, hyggelig og sund måde at få motion på.

 

Sikkerhed: Det anbefales at man som minimum kører med hjelm og håndledsbeskytter.

Knæ og albuebeskytter er godt for ens egen sikkerhed.

 

Regler: Man skal udvise hensynstagende adfærd over for den øvrige trafik.

De almindelige færdselsregler skal følges.

 

Hvad skal jeg have med til træningen:

Vand/drikkedunk, måske en energibar, kiks etc.

Flere lag tøj samt vindtæt jakke, der er altid modvind den ene vej!

Sikkerhedsudstyr og evt. solbriller

 

PS – ved regnvejr er træning aflyst!

 

Vi glæder os til at byde dig velkommen i Greve Trim Motionsklub

Scroll Up